סוגי השקעות בנדל"ן עם נטו תנכון פיננסי

השקעות בנדל"ן הן אפיק השקעה רחב מאוד שהרבה אנשים זכו להיכנס אליו ולצאת לחופש כלכלי באמצעות קנייה, מכירה ויזמות נדל"ן. זהו תחום הנמצא בהתפתחות ושגשוג קבוע כך שהזדמנויות השקעה חדשות נוצרות מידי יום ותמיד ניתן להתחיל ללמוד אותו. קיימים מספר סוגים מרכזיים של השקעות בנדל"ן שכדאי להכיר לפני כניסה לתחום, כאשר כל סוג כזה מתאים לאופי ומטרות אחרות, המשתנים מאדם לאדם.

השקעה ספקולטיבית היא השקעה שבה רוכשים חלקה הצפויה להפוך לנכס ששוויו גבוה יותר משווי החלקה עצמה. השקעה כזו מיועדת למשקיעים בעלי סבלנות כיוון שזו השקעה לטווח ארוך מאוד, אמנם בהתאם היא מניבה עשרות ואפילו מאות אחוזי רווח.

השקעה נדל"ן מניב הוא סוג אחר של השקעות בנדל"ן והוא למעשה נכס שהמשקיע רכש ומשכיר ולאחרים. כך נוצרת הכנסה חודשית קבועה באמצעות דירות להשכרה, משרדים, חנויות וכדומה. נדל"ן מניב נקרא גם השקעות פירותיות כיוון שהתשואה החודשית או השנתית משולה לפרי שעץ מניב באופן שוטף.

משכון נכס נדל"ן כדי לייצר השקעות נדל"ן נוספות היא צורת השקעה המאפשרת תנאים אטרקטיביים. ישנה גם אפשרות לרכוש מניות של חברות נדל"ן ולהשקיע בהן, וכן להשקיע בפרויקטים בשוק הנדל"ן על ידי קרנות נדל"ן.

אחת משיטות ההשקעה המוכרות היא עסקת 'פליפ' שבה משקיע רוכש נכס נדל"ן, משביח אותו על ידי שיפוצו ולאחר מכן מוכר אותו ברווח. כיוון שערכו של הנכס עלה, ייתכן פוטנציאל רווח מרשים מאוד, אך ההתעסקות בתהליך השלם עשוי להרחיק משקיעים שאינם מחפשים השקעות מאתגרות. מנגד, עסקת 'פליפ' מועדפת על רבים שכן זו דרך נגישה ליצירת קפיצות משמעותיות של כסף.

כך או כך, שוק הנדל"ן הוא שוק שדורש ידע והתעדכנות שוטפת כדי להצליח לשגשג בו, אך אין ספק שכל אחד יכול לעשות זאת.

לקריאה נוספת על קובצת נטו תכנון פיננסי היכנסו לאתר https://neto-finance.co.il/%d7%90%d7%95%d7%93%d7%95%d7%aa-%d7%a0%d7%98%d7%95-%d7%aa%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9f-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%a0%d7%a1%d7%99/