השקעה בקרנות נדלן

השקעה בקרנות נדל"ן

במציאות מהירה ותובענית רובנו מבקשים למצוא לא רק עבודה טובה ומכניסה, אלא גם אפיק השקעה אשר יוכל להיות הגיוני עבורנו ושיוכל לעזור לנו למנף את כספי ההשקעה שחסכנו במשך מספר שנים. ובדיוק בעשור האחרון צצו עבור המשקיעים הישראלים עוד ועוד אפיקי השקעה שונים, החל מהשקעות בחברות הייטק שונות ועד אל מניות מרחבי העולם. עם זאת בכדי להיכנס אל מרבית ההשקעות הללו נהיה זקוקים להון משמעותי, לכן אחת מהאופציות הפופולריות עבור לא מעט ישראלים היא השקעה בקרנות נדל"ן. השקעה שכזו מאפשרת גם השתלבות בתחום הנדל"ן הישראלי, גם השקעה יחסית קטנה וגם רווחים מעולים. 

מה הן קרנות נדל"ן?

השקעות נדל"ן מציעות רווחים נאים עבור המשקיעים, עם זאת במציאות בה נדרש הון עצמי גבוהה במיוחד בכדי לקנות דירה בין אם להשקעה ובין אם למגורים, קרנות נדל"ן יוכלו לעזור למשקיעים להיכנס אל מעגל ההשקעה. ראשית כל קרנות נדל"ן מסתמכות בעשרות ואולי מאות אלפי שקלים, כשהיא מנוהלת על ידי חברת יזמות או יזם נדלן ומבקשת לממן בעזרת כסף מהמשקיעים בקרנות נדל"ן בפרויקט בנייה. כמו כן חברות הבנייה או היזמים יבצעו בדיקות שונות, החל מהסיכונים שבפרויקט החדש ועד לאופי חלקות הרווחים. חלוקה זו יכולה לנוע בין יחידות להשקעה ועד אל חלוקת אחוזים מהרווחים הכללים או בצורות חלוקה אחרות. 

נקודות עיקריות בקרנות נדל"ן

כאשר מדובר בהשקעה בקרנות נדל"ן ישנן מספר נקודות משמעותיות שיש לוודא לפני בחירה קרן כזו או אחרת, הראשונה שהן היא לוודא את ההון הדרוש לממון העסקה כולה. ייתכן ונמצא עצמנו בין הסנוניות הראשונות בקבוצת ההשקעה, עם זאת מומלץ להשקיע עד סכומים של מאה או מאתיים אלף שקלים. שנית חשוב להכיר השקעות קודמות של חברת היזמות או הבנייה, שכן לרוב המשקיעים אין את הידע הרלוונטי בשלוף ואינם מכירים את הסיכונים לעומקם. כמו כן חשוב להכיר את ההסכם בצורה מעמיקה, יחד עם כלים אשר יוכלו להעניק פיקוח או שקיפות אל מול הליך הבנייה ולהשקעה הכספית שלנו. כך או כך מומלץ לבחור חברה בעלת ניסיון בבנייה ובשימוש כספי משקיעים בצורה מיטיבה. 

תחום ההשקעות הוא רחב ומגוון, לכן בכדי לקבל את הכלים הראויים ומקצועיים ביותר מומלץ לפנות אל חברת-iFunds, להעמיק את הידע ולבחור את ההשקעות הנכונות ביותר עבורנו.

לפרטים נוספים- https://ifunds-capital.co.il/