מערכות אבטחה שמתחברות באופן ישיר לטלפון הנייד שלנו

הטלפון הנייד שלנו הוא המוקד מספר אחד היום להתראות, שיחות, תכנון, עבודה ועוד. אנחנו נעזרים בו כמעט לכל דבר בחיים שלנו: אנחנו מתכננים בו את לוח הזמנים שלנו, אנחנו שולחים באמצעותו הודעות אימייל, אנחנו גולשים ברשתות החברתיות באמצעותו, וגם מתקשרים מדי ערב לאחל להורים שלנו לילה טוב ולשאול לשלומם. עם כל הדברים שאנחנו יכולים לעשות היום באמצעות הטלפון הנייד שלנו, היה זה רק עניין של זמן עד שמערכות אבטחה יוכלו להתחבר אליו באופן ישיר – והיום הדבר הזה בהחלט קורה. אז איך הוא יכול לקרות גם אצלכם?

מערכות אבטחה – ההגנה המושלמת עבורכם

מערכות אבטחה בעבר היו אמנם יעילות, אבל ממש לא יעילות כפי שהן היום. בעבר מערכות אבטחה היו יכולות "רק" לקלוט את התנועה המתרחשת במקום ולתעד אותה, אך עד שבעלי העסק או הבית היו מקבלים התראה על כך, יכלו היו לחלוף שעות ארוכות, ובזמן הזה כבר הבית יכל היה לעלות באש, או שתיגנב כל תכולתו.

היום מערכות אבטחה עובדות בצורה אחרת לגמרי, כאשר בעלי העסק או הבית מחוברים אליהן באופן ישיר באמצעות הטלפון הנייד שלהם. מערכות אבטחה היום שיכולות לכלול מצלמות אבטחה, גלאי דליפות גז, גלאי עשן ועוד, יכולות להתריע באופן ישיר לטלפון הנייד על כל דבר שמתרחש בבית העסק, בין אם מדובר על פריצתה של שריפה, דליפת גז שעלול לסכן את הנמצאים במקום ואת תכולת המקום, וכמובן פורצים שנמצאים במקום.

לדאוג למקום שחשוב לכם גם אם אתם לא נמצאים על ידו

לא פעם בעלי בתים או בעלי עסקים נוסעים לחופשות, קצרות או ארוכות ככל שיהיו. בזמן החופשות האלו, נדמה שאין להם באמת אפשרות לעשות משהו במידה ומשהו רע יקרה בעסק או בבית שלהם. מערכות אבטחה היום באות לשים לכל הדבר הזה סוף, איך? ובכן, גם אם בעל הבית או העסק נמצא בטיול, ההתראה שהוא מקבל לטלפון הנייד שלו יכולה לגרום לו להבין מה קורה במקום, ולהזעיק בהתאם את הכוחות הרלוונטים – שכנים, משטרה ועוד. מדובר כאן על מעטפת הגנה מושלמת, שגם אתם מוזמנים להנות ממנה.