קבוצת רפאל – פרויקטים אחרונים למכירה

קבוצת רפאל היא אחת מקבוצות הנדל"ן הגדולות והבולטות ביותר בארץ. בראשה של קבוצת רפאל עומד דוד רפאל, שמביא איתו ניסיון של עשרות שנים בשוק הנדל"ן, ויחד עם אנשי המקצוע שחברו אליו לאורך השנים הקבוצה מעניקה היום שירותי ייזום, תכנון ובנייה בפועל של מגוון מבנים – החל ממבני מגורים ועד מבנים מסחריים. היום אנחנו רוצים לספר לכם על פרויקטים אחרונים למכירה של קבוצת רפאל, כדי שתוכלו גם אתם לקבל החלטה שנכונה לכם.

קבוצת רפאל – פרויקטים לפי ערים

אם אתם מתעניינים ברכישת נדל"ן למגורים, כדאי תכירו כמה מהפרויקטים האחרונים של הקבוצה. בין היתר, תוכלו למצוא כאן בנייני מגורים בעיר צפת הצפונית והמושלגת, בשכונת קרית שלום שבתל אביב התוססת, באיזור צפון כפר סבא המתפתח והנהדר, בשכונת כוכב הים שבנתניה, נגיעה מהחופים היפהפיים של העיר, בעיר תל מונד המודרנית וכן במגוון פרויקטי התחדשות עירונית בעיר רמת גן.

איך בוחרים מבין כל ההיצע?

רגע לפני שתרכשו את הנכס הבא שלכם, תצטרכו להחליט באיזה מביניהם כדאי לכם לבחור. הנה כמה שאלות ששווה לשאול את עצמכם בדרך אל הרכישה:

1. מהו התקציב שלכם? קבוצת רפאל אחראית על מכירה של מגוון פרויקטים, אולם כל אחד מהם יביא איתו מחיר אחר.

2. באיזה איזור אתם רוצים להשקיע? בין אם ההשקעה היא לצרכי מגורים ובין אם לצרכי השכרה לשוכרים, תצטרכו להבין באיזה איזור אתם רוצים למקם אותה – בצפון, במרכז או בדרום.

3. מהו גודל הדירה המבוקש? כל פרויקט מביא איתו היצע אחר של דירות, והפרויקט הנבחר צריך לכלול דירה שרלוונטית לכם מבחינת הגודל שלה.

להסברים נוספים ותשובות לשאלות שנותרו פתוחות אתם מוזמנים לפנות לקבוצת רפאל עוד היום.